خدمات فنی سهیلی

نمایندگی مجاز ساید بای ساید، یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی دوو، اسنوا، تکنوگاز، حایر، در شهرک راه آهن، تهرانسر، شهریار، اندیشه تعمیر، سرویس، نصب فروش

خدمات فنی سهیلی

نمایندگی مجاز ساید بای ساید، یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی دوو، اسنوا، تکنوگاز، حایر، در شهرک راه آهن، تهرانسر، شهریار، اندیشه تعمیر، سرویس، نصب فروش

  • ۰
  • ۰

-ثبت نام در سامانه (جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر باشماره نمایندگی گروه انتخاب سرویس در شهریار تماس بگیرید(65607800-65606519-65606520-09127373077 )

2-دریافت تحصیلات بانکی

3-خرید مطمعن

4-تحویل رایگان

5-صرفه جویی در هزینه

6-اسودگی خیال

مرحله اول=ثبت نام در سامانه و معرفی کالای فرسوده

کالای فرسوده ای که در منزل دارید را به سایت tavizkala.ir مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را با دقت وارد نمایید بعد از بررسی اطلاعات در صورت تایید کالای فرسوده پیامک مراجعه به بانک از طرف سامانه برای شما ارسال میگردد بعد از دریافت پیامک وارد مرحله دوم شوید.

مرحله دوم=دریافت تسهیلات بانکی

عضویت در طرح تعویض کالای فرسوده

برای دریافت تسهیلات وام به نزدیکترین شعبه بانک منتخب ما در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه نمایید.فرم ثبت نام وام را دریافت کرده و بعد از تکمیل همراه با ضامن و سایر مدارک لازم مجدا به بانک مراجعه نموده و مراحل دریافت وام را قطعی نمایید.در اخرین قدم از حضور شما در بانک کارت اعتباری خرید از سامانه تعویض کالا تقدیم شما میگردد.با دریافت کارت اعتباری کلید رفتن به مرحله رفتن به مرحله سوم را در دست خواهید داشت.

مرحله سوم=خرید مطمعن از معتبر ترین برند های ایرانی

یک سبد کالای نو از معتبر ترین برند های ایرانی لوازم خانگی اکنون در دسترس شماست.با کد ملی و رمز عبور وارد سایت شوید.از منو بالای سایت صفحه محصولات را باز کرده و کالای مورد نظر خود انتخاب کنید.شما با کارت اعتباری دریافتی میتوانید 20 میلیون تومان خرید کنید.در صورت خرید بیشتر این مبلغ می توانید با هریک از کارت های عضو شتاب و استفاده از رمز دوم مابقی مبلغ را پرداخت نمایید. در این مرحله خرید خود را نهایی کرده و به سراغ مرحله چهارم بروید.

مرحله چهارم=تحویل رایگان در کوتاه ترین زمان

در این مرحله طرح تعویض کالای فرسوده فرصتی را فراهم اورده است که کالای منتخب به صورت کاملا رایگان درب منزل تقدیم شما گردد.4 الی 7 روز کاری پس از نهایی شدن خرید منتظر بمانید و خود را برای میزبانی از کالای نو اماده کنید.با تحویل کالا بایستی برای مرحله پنجم طرح اماده باشید.

مرحله پنجم=صرفه جویی در هزینه ها

در این مرحله تکنسین خدمات پس از فروش طرح تعویض کالای فرسوده جهت نصب محصول جدید و اسقاط کالای فرسوده به منزل شما مراجعه می کند.کالای فرسوده شما از چرخه مصرف خارج ( اسقاط ) می شود تا کمکی به بهبود مصرف انرژی نماید.شما با خرید کالای نو قدمی بزرگ جهت کاهش هزینه های خود و مصرف بهینه انرژی برداشته اید.نوبت این است که به سمت مرحله اخر حرکت کنید.

مرحله ششم=اسودگی خیال.2 سال گارانتی انتخاب

این مرحله مرحله اسودگی خیال است.2 سال گارانتی انتخاب سرویس ضمانتی برای خرید برای شماست که با اسودگ خیال لذت زندگی در خانه نو و زیبا را تجربه کنید. 7 سال تندیس طلایی

  • ۹۷/۱۱/۲۵
  • khosro soheyli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی